Bored

Kan förkylningen släppa snart eller? De flesta ska ut ikväll, jag ska ta det lugnt och kurera mig helt och fullt. Även fast man är lite sugen på att dansa. Idag har jag vilat, åkte till centrum och fikade med Danijela. Jag ville verkligen shoppa men jag måste hålla i pengarna eftersom jag ska resa, står inte ut! Måste ju köpa fina vinter tjocktröjor, min parfym, ett par riktigt häftiga skor jag såg och en lurvig liten päls av något slag.

Det är kallt ute nu och fullt av snö.Tänk att det redan är december, tiden bara går. Snart är det jul och som de flesta vet älskar jag julen, men jag har inte fått någon julkänsla alls än. Nu börjar jullåtar spelas på radio och jag är omringad av hur mycket julsaker som helst på jobbet. Det  kommer väl, i guess.

Nu ska jag hitta något att ha på mig och sedan möta sara, vi ska laga middag hon och jag! Jag har varit sugen på chevre och parma skinka hela dagen. Det ska bli mysigt, sedan ska vi bara ta det lugnt och snacka skit. Elise kommer antagligen över senare också.
                            
                                               
                                                                    Give me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0