hey hey hey

Idag sade min kropp ifrån igen. Spydde på jobbet, så fick gå hem. Kanske borde gå till hälsokost och handla något för magen istället? skämt åsido. Det är viktigt att lyssna på kroppen och dess signaler när den säger ifrån. Jag har inte tid att bli sjuk. Åker snart och har etthundramiljoner saker att fixa. Usch, känns som någon sparkat mig i magen hundra gånger om.

Kom precis på ett nyårslöfte - bli hälsosammare och ta bättre hand om mig själv! Det går hand i hand det där. Har ni några löften i år? Tell me! Behöver annat att tänka på. Ska snart försöka få i mig lite yoghurt och lite hönökaka. Ångrar lite att jag inte lyssnade på ett råd jag fick för ett bra tag sedan av en äldre "herre" som varit med några år längre än jag. Jaja, inte ska man sitta och ångra saker, pfft! Känns himla onödigt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0