I wanna be more then a moment

Oj, klockan är redan halv nio. Dagen gick alldeles för fort. Jag förstår inte att tiden bara passerar, det känns som om jag inte tar vara på den tillräckligt. Det går alldeles för snabbt och jag hinner inte med, alls. Jag måste ta vara på livet mer. Det känns som om man snart står där, gammal och grå, undrar var tiden tog vägen. Hemska tanke.

Nu kopplar jag ner med denna låt http://www.youtube.com/watch?v=BfEyi2Nl4Ug. Skön va? Ska snart krypa till sängs och läsa, finns inget annat att göra. Jag hade tänkt att jag och lillasyrran skulle ha myskväll och laga middag, men hon sov redan vid sex när jag ringde. Så går det när man är uppe hela natten... Då får jag väl ha myskväll med mig själv då. Hoppas ni mår bra och tagit vara på dagen tillräckligt!


Kommentarer
Postat av: sara

För att lägga in låtar så att vi ser dom och inte bara en länk hjärtat så gå in på youtube klicka under låten på knappen "bädda in" kopiera hela den lååånga texten med massa konstiga koder och lägg in under knappen "HTML" här på bloggen :) voila!

2010-12-14 @ 16:31:03
URL: http://saratells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0