Ledig idag

Nu har jag precis vaknat, skönt att jag är ledig idag! Ska strax gå och göra iordning en riktigt ordentlig frukost, frukost är det bästa målet på dagen anser jag. Lite tända ljus är inte helt fel det med, sedan en lång dusch. 

Idag ska jag försöka hinna med en del saker och ska även på ett ärende. Om tiden räcker till ska jag försöka röja upp röran i mitt rum med hjälp av lite musik. När jag är klar ska jag passa på att åka till stan när det förhoppningsvis inte är lika fullproppat och köpa julklappar. Jag tycker det är otroligt skönt att strosa runt i stan by myself. Då man kan välja precis vilka affärer man vill gå in och ut i och i sin egen takt.

Får se vad resten av dagen har att erbjuda. Det lämnar jag öppet, älskar när det blir lite spontant. Hoppas på något bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0