Om kärlek


                         


Är du i ett förhållande?


Nej.

Har du kysst någon idag?


Nope.

När går gränsen vid otrohet?

Kan diskuteras. Jag brukar tänka ”skulle jag tycka att det var okej om min partner gjorde såhär”.


Är du romantisk?


Haha nej, så oromantisk man kan bli.


Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen?
  

Finns ingen perfekt pojkvän. Tycker inte om när man målar upp en perfekt bild av något slag. Man lär sig vad man vill och inte vill ha i ett förhållande.

Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän?


Oj, det beror sig på. Det kan ni inte fråga mig om ju…

Vad är viktigt i ett förhållande?
  

Kärlek, respekt och tillit. Tror det är viktigt att man hittar på saker med varandra och inte bara gör allt det vardagliga. Det gäller att hitta på nya saker som livar upp förhållandet också. Att man stöttar, finns där och får fram varandras bästa sidor, att man väljer sina strider. Att man är sig själv och att man framförallt har riktigt roligt med varann.

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?

Ja.


Har du lekt med någons känslor?

Hm, hoppas jag verkligen inte. Tror inte det i varje fall.


Hur många har du varit ihop med?
 

Gissa.

Hur länge höll ditt längsta förhållande?
  

Ett tag.


Hur länge var ditt kortaste?

Några månader.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande?

Jag vill helt klart vara singel även fast mina erfarenheter gjort mig mer redo för ett seriöst förhållande.  Än är man så pass ung så att man ska passa på att göra allt det man vill innan man binder upp sig. Hittar man någon så gör man, men inget jag är ute efter just förtillfället.

Är du en bra pojk/flickvän?  

Det tror jag.

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? 

 P...

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?  

Mamma var 30 och pappa var yngre. Så man har gott om tid på sig!


Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn?


Nej!!!


Har du mest blivit dumpad eller dumpat?


Dumpat.

Hatar du ditt ex?  

Nej, gå runt och hata känns himla onödigt.


Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen?  

Kanske det, kanske.


Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden?


Ja.

När du vill ha någon, vad gör du?

Om jag verkligen vill ha det, tar jag det!

Bästa raggningsrepliken?


Don't start.

Hur skulle den perfekta dejten se ut?
  

Att inte göra något allt för speciellt. Att det är lättsamt, naturligt och många skratt.


Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv?
  

...

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?
  

Om man varit tillsammans ett bra tag så skulle det inte vara helt förvånansvärt att misstag sker. Jag vet inte, det beror helt på situationen faktiskt. Förhållandet har sina upp och nedgångar och då det är ett tecken på att något är fel och att man måste göra något åt det. Och om man fortfarande älskar och vill ha varandra, så kanske.



Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?
 


Nej, det vill jag inte. Har aldrig drömt om att ha mitt egna bröllop som jag hört mina vänner göra. Om jag däremot skulle ha ett skulle det vara en liten tillställning och  jag skulle ändra om lite här och var. Jag har svårt att tro att man kommer att leva med varandra resten av livet och varför ska man då ge sitt ord på det?

Vill du ha barn? 

Om ett bra tag.

Blir du lätt kär?  

Absolut inte.


Vad faller du för? 

Kreativitet, äventyrlighet, humor. Någon som inte är alltför beroende.


Vad är det mest avtändande du vet?


De som ser ner och försöker förstöra för andra, inkompetens.


Hur viktigt är det att man har något gemensamt?
  

Det är viktigt att man kanske hittar något gemensamt intresse i alla fall.


Har du fått ditt hjärta krossat?


Nej.

Hur raggar du?  

Jag är nog mer rakt på sak.

Har du en ”utseendetyp” hos killar?  

Jag brukar attraheras av mörkhåriga killar med blå eller gröna ögon, inte för biffiga. Personligheten gör dock rätt mycket tycker jag.

Vem var din första kärlek?


Bra fråga.


Vad tycker du om att ligga på första dejten?
  

Är det en dejt då?


Vad tycker du om one night stands?  

Inte min grej!


Är kärlek allt i livet?

Ja, absolut! Det är det livet handlar om!


Kommentarer
Postat av: Madde

Gillar det sista svaret!! :D

2010-12-23 @ 14:00:30
URL: http://thisismadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0