soon

Imorgon är det nyår! Först ska jag börja med att städa upp resten av röran. Allt ligger här och var - ibland saknar man helt enkelt energin till att orka städa upp allt. Jag börjar med min garderob hade jag tänkt. Det känns enklast så.

Ska sätta på riktigt grym musik. Har dock tröttnat på mina låtar på spotify. Har ni några bra låtar att tipsa om? Give me. Jag hoppas att jag hittar mina skor nu när jag städar. Skulle ha dem på nyår och igår märkte jag att dem var borta! PANIK! De är spårlöst försvunna, har letat överallt! Jag förstår inte alls var dem befinner sig just nu. Och eftersom det är nyår imorgon ska jag börja fixa mig lite. Håret, naglarna - ni vet. Ska  ha en liten skönhetskväll ikväll hade jag tänkt. Ojaa.

                                      Startar mitt nyårslöfte redan nu - bli hälsosammare. 
                                    
                                 
                                                                                 
                                     Lunch - gravad lax, potatis, sallad och lite lite romsås då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0