The pursuit of happyness

Idag började jag min dag på jobbet med jullåtar, dansade lite smått för mig själv. Ungefär så. De på jobbet säger att jag stönar när jag pratar? Att jag drar ut på orden ibland. Alltså låter jag porrig.. Försökte därför prata lite snabbare och i ett annat tonläge, det blev inte så bra - resulterade i ett och annat va. Får helt enkelt sluta prata så himla sexigt då, höhö! Jaja, hur som haver. Efter jobbet gick jag och sis och handlade lite. Vi ska ha vår middag imorgon. Efter det ska vi på födelsedagsfest, har inte träffat födelsedagsbarnet på flera år så det ska bli kul!

Har tröttnat på att gå ut, det är inte som i gymnasiet precis. Kommer speciellt ihåg i början av ettan - herregud. Nej, nu förstår jag inte hur man kan gå ut varje fredag och lördag. Tror Danijela och Leila gör det, nästan.. Och dem ska jag åka utomlands med:o Riktiga party tjejer det där alltså!  Nej, men finns många. Dessutom är det en annan sak om man befinner sig i utlandet också såklart. Det finns stunder det kan vara riktigt kul - en fin middag eller ett firande av något slag. Här får ni en bra låt att lyssna på! Videon är också rätt bra. Det finns dessutom en film som heter likadant med will smith och som är grym den med! The pursuit of happyness!

Nu ska jag se en skvätt av the notebook som har börjat. Den är fin. Efter det blir det sova, ska jobba imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0