tonight's today

Idag har jag sovit, saknat någon, druckit chai te, proppat på mamma med för tidiga julklappar eftersom jag har så oerhört tråkigt. Tjatat på att vi måste baka knäck, nalle puh godis och på att få en julklapp i förväg - dock utan resultat. Fått panik eftersom jag inte kan städa mitt rum till jul, druckit förkylnings preparaten i hopp om att bli frisk, gråtit några tårar, skrattat, smakat Saras recept på torsken hon tipsade om igår, gjorde dock om receptet lite. Tack stump, tänker på dig! Fick nyss reda på att det är 23 grader kallt ute - ryser, svarat på frågor om kärlek eftersom jag har så oerhört tråkigt.

Testet kommer nog upp snart... Har dessutom en liten uppgift till er. Att själva svara på frågorna och lägga upp det på era bloggar! Så får jag på köpet något att göra och lite intressant läsning! Be nice =)


Kommentarer
Postat av: sara

snuttan :D gjorde du fisken!!!! blev det gott då?!?!?! hoppas på de, annars skyller jag på att du gjorde om receptet haha<3 jag ska svara på kärleksfrågorna, en annan dag hjärtat nu måste jag sova, puss<3

2010-12-22 @ 23:36:47
URL: http://saratells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0