Took the day of

I lördas sa kroppen ifrån så jag var tvungen att gå hem från jobbet. Bestämde mig för att ta ledigt idag men vila har det direkt inte varit på tal om. Jag var tvungen att fixa mitt pass och det tog evigheter, fixa julklappar osv. Svängde förbi hälsokost och sade att jag ville ha det starkaste dem hade, eftersom jag fått ont i halsen IGEN. Det är inte så att jag inte klär på mig! Har lagar på lager på lager! Klarar bara inte av denna kyla! Brr. Unnade mig även lite sushi och ett par varma höga tjocka strumpor jag ska mysa med i vinter. Nu har jag nyligen kommit hem och ska fortsätta knarka te och sedan försöka sova. Känner mig faktiskt lite lättad.

                                     

Kommentarer
Postat av: Madde

men snygg tjejj!!!!

2010-12-21 @ 22:56:43
URL: http://thisismadde.blogg.se/
Postat av: sara

sa ju att bilden skulle göra succé på FB ;) Love

2010-12-22 @ 15:59:38
URL: http://saratells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0