Australien, Thailand here i come

Jag börjar bli sjuk igen. Jag förstår inte, jag var nyss sjuk! Hatar vintern... Tack och lov att jag missar halva kylan, slasken och snön- står inte ut en sekund till. I januari drar jag först till Australien och sedan Thailand. Och idag fick jag reda på att jag FICK tjänsteledigt! Skönt. Jag längtar! Åh, vad jag vill lära mig surfa. Nu ska jag försöka kurera mig med kan jang som jag köpte igår, ska tydligen vara bra för förkylningar. Får hoppas att den fungerar, måste få kraft att orka jobba imorgon- kan inte bli sjuk nu. Puss på er!

                                        
                                                 Something to look forward to

Kommentarer
Postat av: Leila

Wohooooo fyfan vad underbart!! Så nu är du med offentligt också? :D hihii <3

2010-11-29 @ 19:13:24
URL: http://leilakarat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0