Depp mode

När jag håller på att bli sjuk blir jag extra känslig och nästan deppig- saken blir inte bättre av att "alla" bloggar man gått in på ikväll helt plötsligt gått och blivit deprimerande. Läste nyss den enda bloggen jag följer troget, förutom mina vänners då, hennes bästa vän har gått bort. Har läst igenom hemska men fina texter. Sett fotografier och teckningar som gör allt ännu mer deprimerat. När jag läste andra bloggar satte tankarna igång. När det inte går som man vill och när man tappar kontrollen. Att inte tänka på konsekvenserna utan bara följa med. När man inte orkar bestämma själv för en gångs skull och allt blir genast ännu mer depp.

När jag håller på att bli sjuk drömmer jag mardrömmar också. Drömde hemska drömmar inatt som jag vill förtränga och som jag hoppas inte är sanna. För att detta inlägg inte endast ska inhålla depp kommer en låt som förklarar mina känslor för helgen och som jag taggar till när jag ska ut. Tyvärr, kan jag inte lyssna själv, har alldeles för ont i huvet för det. Depp. Nej, ska sluta nu. Nu blir det tv och sedan sova- inga mardrömmar ikväll john blund tack.


                          

                                   http://www.youtube.com/watch?v=02-WGfwoD_E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0