Ett bra mellanmål

Idag är jag nyttig. Det är dags för mig att välja ett hälsosammare liv nu, har varit alltför ohälsosam på sistone. Jag vet att jag sagt flera xxx gånger att jag ska sluta äta skit- utan något vidare resultat. Nu ska jag i alla fall försöka vara lite nyttigare och undvika godsaker och skräpmat, även fast jag är svag för just skräpmat, love it. Men, försöka var det som gällde! 
             
        

                          
                                     Mellanmål- grov smörgås, keso, avokado och en sharon frukt.

Kommentarer
Postat av: sara

braa där snuttan, way to go! blev det fyra kladdkake bitar och en hallongrotta sen :) ?

2010-11-18 @ 21:26:33
URL: http://saratells.blogg.se/
Postat av: Helena

Svar: Sara, absolut inte!

2010-11-19 @ 19:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0