red nails

Helt slut eftet jobbet idag, jag och Ebba orkade knappt resa oss upp. Vi satt kvar ett bra tag och som planerat kom Sara och tog en fika. Lika kul att se min stump igen!

Nu har jag precis målat naglarna och väntar på att dem ska torka. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och glo idol, imrn blir det jobba vid 7. Jag hejar nog på Linnea, tycker hon har en grym inlevelse och exprimenterar med låten. Hon är intressant att titta på för hon gör alltid en slags show och gör låten till sin egen. Här har ni henne och en riktigt grym låt som jag brukade lyssna på förut. Heartbeat, älskar den.

Imorgon efter jobbet ska jag på julbord- med jobbet. Det är lite segt att julbordet redan är imorgon, det krockade med min andra arbets kollega Theres förlovning som jag skulle på. Jag hoppas du får en riktig minnesvärd dag och ett STORT grattis!

Hur som haver, efter jobbet blir det direkt in till båten, så kommer knappt hinna fixa mig. Vi ska nämligen på en slags kryssning, tror nog det blir riktigt trevligt. Jag funderar även på att shoppa i taxfreen också:D Vi kommer hem någongång på kvällen och då hoppas jag på utgång med arbetskollegorna! Ses ute i vimleeet!


http://www.youtube.com/watch?v=Ae6ZEdM6IqI

                             
                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0