sunday

Hade trevligt igår. Jag har ju aldrig varit på julbord förut så det var på tiden och det var ja, trevligt. Maten vet man redan hur den smakar och den var helt ok. Den betyder Jul och jag älskar julen. Julpynt, granar, glitter, julbord, knäck. Stämningen. Ja, allt! Nåväl- nästan då. Åh, snart är allt det där påväg-  vad skulle december månad vara utan julen? 

Tyvärr blev det ingen shopping i taxfreen för min del, men hittade en parfym som jag nästan blev kär i. Stod och luktade, funderade, luktade och luktade lite till men jag kunde inte bestämma mig om det var värt det. Måste spara mina pengar. Jag kanske önskar den i julklapp.

Efter kryssningen följde jag med Ebba hem och hon bjöd mig på middag, pasta och ketchup blev det. Jag tror faktiskt jag aldrig ätit just bara pasta och ketchup förut, haha. Men, det satt fint! Efter ett tag kom hennes vänner över och vi började förbereda för utgång. Det var en trevlig kväll även fast jag var rätt trött efter den långa dagen. Jag gick upp klockan halv sex och den första cidern öpnnades klockan ett. Gäsp.

Jag satt nästan och somnade på taxi resan hem. Väl hemma orkade jag inte ens tvätta bort sminket och borsta tänderna. Jag somnade bums när jag la mig i sängen med mobilen liggandes bredvid mig. Det var min lördag det! Hade trevligt igår. 






 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0