En onsdag

 Blivit sur när jag det första jag gjorde på morgonen upptäckte att pudret jag köpt inte är min nyans alls, överhuvudtaget. Min vanliga nyans är slut i alla affärer jag letat i.

Försökt stressa ner mig på jobbet, även fast det varit lugnt idag och inte alls stressigt.

Köpt ett par gummistövlar som jag egentligen inte har råd med just nu. Intalade mig själv att det var meningen att jag skulle köpa dem eftersom jag sa till mor min igår "ett par sådana gummistövlar måste jag ha" och så hittade hon dem i en affär dagen efter. Ödet. De fanns dessutom i min storlek också. 

Blivit glad när jag upptäckte att det regnade och jag redan har användning för mina älskade, perfekta gummistövlar eftersom jag strax ska ut i regnet igen och träffa två personer jag inte träffat på länge själva. Det är två personer som jag faktiskt alltid skulle älska vad som än hände mellan oss. Det är ytterst, ytterst få som man verkligen skulle kunna säga det om.


                            



Kommentarer
Postat av: sara

ååh Helena suck du är ju bloggare nu och måste fota ALLT du någonsin GÖR eller KÖPER. Vad du ÄTER, vad du DRICKER osv. osv. osv. ;D VAD är det för gummistövlar? puss snutt

2010-11-18 @ 17:25:14
URL: http://saratells.blogg.se/
Postat av: Helena

svar: haha jadu.. Det får du snart se, kommer lägga upp en bild på dem i framtiden ;)

2010-11-18 @ 20:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0