Välkommen mina kära vänner till min nya blogg

Designen och bloggen ska finputsas så småningom när jag är frisk och när jag har en vän till hands eftersom jag inte är så teknisk av mig. Jag har i alla fall kommit på vad bloggens sida ska heta, det tog rätt lång tid eftersom alla namn var upptagna.

Jag har inte sovit något vidare inatt överhuvutaget, vaknade upp lite titt som tätt. Jag vet inte om jag var vaken och tänkte eller drömde om att jag skulle skapa en blogg men sedan när jag "vaknade" tänkte jag - varför inte. Jag hade en blogg för några år sedan som jag faktiskt började tjäna pengar på, dum som jag var slutade jag när det började gå bra. Det kändes obekvämt att så många läste om mitt liv, men nu fick jag lite lust igen!

Jag har legat sjuk sedan i tisdags och stirrat upp i taket i fyra dagar, FYRA dagar! Jag har knappt orkat göra någonting och det är så oerhört tråkigt, något måste jag göra. Jag kommer snart få mer tid över och då tänkte jag skriva lite, eftersom det var ett tag sedan. Fast å andra sidan undrar jag hur jag ska hinna med det när jag stressar upp mig över allt och ingenting. Vi får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Lois

Hej babe kul att du startat en blogg jag ska följa. som du skriver det är skönt att se o höra att du mår bra när man inte ses! Vi måste ses. LOVE LOLLO

2010-11-24 @ 14:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0