What I want

Nu är jag trött. Jag sitter och nördar mig framför datorn och kikar in i mina vänners bloggar som jag brukar göra när jag har datorn framför mig. Det känns bra att veta hur de mår och vad de har för sig när man inte träffat dem på ett tag. Jag orkar inte röra mig ur fläcken. Gäsp. Både rygg och nacke känns oerhört stela nu. När jag tänker efter kan jag riktigt känna hur det drar åt och har sig där inne. Det ända jag tänkt på ikväll och idag för den delen är massage. Skulle det inte sitta fint med en massage? Nu när det är så kallt och tråkigt ute..

                                      

Kommentarer
Postat av: Elise

åååh nämen välkommen hit :D

2010-11-17 @ 06:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0