Friday

Känns inte lika skönt att säga att det är fredag idag, jobbar imorgon så det känns inte riktigt som helg. Imorse hade jag tid hos tandläkaren, allt gick bra. Har pratat med min tandläkare om att bleka tänderna, men eftersom jag har känslig emalj bör jag inte göra det. Jag vill inte riskera att dem blir genomskinliga eller får en lätt blå ton över sig som vissa får. Tydligen har jag det vitaste man kan ha på tandskalan? Så hon tycker jag ska vänta, nöjer mig tillsvidare då. Tycker inte heller det är snyggt med föör vita tänder så det ser helt fejk ut.

Har planerat lite inom jobbet, ätit frukost och köpt hälso produkter. Har haft tid över tills jag börjar jobba. Köpte zink tabletter som är bra för immunförsvaret och tydligen synen med läste jag nyss. Snart är det höst och jag vill inte åka på en massa snuva och förkylningar. Köpte även silicol som är bra för magen. Har någon testat det? Han sade också att det var bra för huden och naglarna, wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0