111206

Det var ett tag sedan jag hörde av mig. Jag har inte haft tid och inte varit lika uppdaterad. Jag låg sjuk hela förra veckan och min doktor sjukskrev mig hela denna vecka med. Jag försökte jobba igår men kroppen sade ifrån. Så, idag har jag försökt jobba hemma så gott det går. Har suttit i timmar och läst igenom cv:n och ska försöka göra några intervjuer på telefon. Resten av veckan ska jag koncentrera mig på att vila och bli helt frisk! Därför kommer ni antagligen inte höra något mer från mig resten av veckan, om någon undrar vart jag tagit vägen... Avslutar med en bild från Australien på mig och Dhani för att jag saknar värmen så pass mycket nu.

      
       jag till vänster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0