Chillin'

Jag har slutat senare än vanligt hela veckan och inte en enda sovmorgon har jag tagit, saker som ska fixas och donas nu inför jul. Jag försökte ta sovmorgon imorse men blev väckt klockan åtta :) kunde inte somna om fast jag började elva. Nu har jag precis lagat middag och umgåtts lite med lilsis.

Jag: Har beställt pepparkaksmuffins till julafton.
Lilsis: Åh, vad gott. Jag som ville baka det idag.
Jag: Så, har jag beställt en jätte god chokladtårta också.
Lilsis: Guud, vill du att vi ska dö eller?? Kommer du inte ihåg förra året när vi inte kunde andas för att vi hade ätit så mycket.

Haha, äkta julafton känsla. Nu ska jag ta och sova, är helt slut. Imorgon ska jag upp med tuppen, fem ringer klockan. 


        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0