Fantastico!

"Neej, meen jag dör" var det första jag tänkte när jag såg den här otroligt söta lådan. Den kommer från Stella McCartney och blir din för 1820 kr. De som känner mig vet att jag är ett litet fan av undisar. "Åååh, jag dör". Veckans klara vill ha! Tomten?

När jag vaknade imorse hade jag till råga på allt ont i halsen och kallsvettades. Nu känner jag mig darrig och skakig i kroppen IGEN och jag som kände mig bättre. Tog febern nyss men den visade sig vara på 34,9 grader? Känner mig hur vaarm som helst? Jag vet att jag brukar ha låg tempratur, det är därför jag mår riktigt dåligt när jag har över 37 grader, haha. MEN, inte riktigt så låg tempratur.

Aja, hur som haver. Ikväll blir det idolmys! Jag håller tummarna på att Amanda vinner, hon är grym! Jag ska försöka kila över till grannen och glo tv och ta det lugnt för att tänka på annat. Kanske en del skratt gör det hela bättre och jag har dessutom inte sett mina tjejer på över en månad eller mer?

    
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0