Fjärde advent

Vaknade lite över sju imorse, sovmorgon för mig med tanke på att jag gått upp fem halv sex denna vecka. Bestämde mig för att jag inte kunde gå upp sju och somnade om men vaknade lite halvt flera gånger så vid kvart över nio slog jag upp ögonen. Låg och degade i sängen medan jag läste till kvart i tio.

Nu är jag nästan klar för att gå ut utanför dörren. Jag ska börja med att storhandla eftersom jag inte kan äta någonting här. De som känner mig vet att jag inte fungerar utan frukost och att jag kan inte gå utanför dörren med tom mage, har en tendens att bli en aning lättirriterad då. Well, först blir det mathandling för min del och sedan en efterlängtad frukost. Lite senare kommer ett till kinesiologi inlägg upp så ni som är intresserade håll utkik! Själv hör ämnet hälsa och välmående till mitt största intresse.

När jag är klar blir det julklappshandling - om någon har lust att ta en fika eller en middag i centrum, så hör av er. Julpyntade lite i mitt rum igår och satte upp de guldiga julkulorna jag inhandlade förra helgen. Ni får snart se hur det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0