Hos kinesologen del II

Igår var jag hos kinesiologen och tog blodprov. Hon såg flera olika saker genom mina blodkroppar och vissa saker såg inte så bra ut. Fick med mig en massa kosttillskott och vissa tabletter som min kropp behöver. Hon prövade även ut en extra flaska jag skulle dricka. Det gick till så att jag höll flaskan mot munnen medan hon tryckte ned till exempel mitt ben och jag skulle hålla emot därefter såg hon vilken som stärkte mig bäst. Alltså, den drycken jag kunde hålla emot benen bäst på.

Jag fick även ett schema på hur och när jag ska ta mina tabletter. Det är en del att hålla reda på eftersom jag ska ta 11 tabletter om dagen samt dricka 15 droppar tre gånger dagligen. Hon hade dessutom gjort upp ett papper till mig med allmäna kostråd och tips på frukost, lunch och middag samt vilka produkter som är bra för mig att köpa. Hur bra som helst! Om jag gemför med dietisten känns det här så mycket bättre. Detta är mycket mer inspirerande och motiverande!

Min kropp behöver en avrensning nu så det är därför jag ska äta efter ett visst schema i tre veckor. Det blir svårt eftersom det både är juletider och nyår nu... Och vad är julen utan all dess julmat och för att inte tala om all choklad och knäck? Nyår skulle jag dock kunna skippa. Hur som haver, tänkte börja nu med kosten men det tar ju ett tag för allt att gå ur kroppen och då känns det en aning onödigt eftersom jag vet att jag inte kommer kunna hålla mig på julafton :) Så, det bästa är att börja i januari och köra all in i tre veckor och få det hela gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0