Kinesoligi III

Jag och kinesiologen kom överens om att jag ska börja i januari istället. Nu tar jag endast hälften av tabletterna. Idag har jag varit och storhandlat eftersom jag måste ändra mina kostvanor. Igår när jag jobbade slank det ned en pepperkaksmuffins, de är så himla goda med philadelphia kräm på. Nom, noom. Jag tycker inte om att göra något halvdant då ger jag bara upp mer och mer. Och eftersom jag vet att jag kommer äta av julmaten och antagligen dricka på nyår känns det helt fel tidpunkt att börja med avrensningen nu. Jag måste gå all in för att det hela ska bli bra! Så, det känns skönt att vi beslutade att ta avrensningen i januari istället. Nu kommer jag sakta börja ändra och vänja mig med de nya kostvanorna. Det blir lättare att äta rätt nu när jag storhandlat.

      
        
        Bra tillägg till maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0