Nyårsfunderingar

Nytt år och hur klyschigt det än låter... Nya möjligheter. Det är tiden då folk skriver nyårslöften och hoppas på en förändring och förbättring. Det är tiden tiden då jag funderar, mer än vanligt på året som varit och på det nya året som är på intåg. Jag känner på mig att det här året kommer bli ett bättre år. Jag brukar ibland tänka på hur mitt liv ser ut och om jag skulle dö i dagsläget skulle jag då vara nöjd? Har jag hunnit med det jag vill göra i livet? Är jag nöjd med den personen jag är, blivit. Det är frågor jag brukar ställa mig själv. Det viktigaste för mig i livet, eller bland det viktigaste, är att göra rätt för sig.

Hur som haver, nog om nyårsfunderingar nu. Snart räknar vi in det nya året! Min kväll kommer spenderas med mina närmsta tjejer och några som jag inte känner. Det blir trerätters hos Leila och huvudsaken för mig är att jag kommer tillbringa lite av min nyårsafton med mina brydar. Synd bara att vi är splittrade i år och att alla inte kommer vara med. Jag minns inte senaste nyår det var så?

                           Förra året hos Danijela - Jag och Sara.
      
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0