Nykomlingar

Nu börjar det likna något. Jag har varit hur effektiv som helst idag, men det finns fortfarande saker kvar att göra. Nu är nästan alla julklappar så gott som klara. När jag väl börjar handla kan jag inte sluta, tycker synd om plånboken nu. Jag gick in på saracecilia idag igen och handlade två baslinnen, alltid bra att ha ju... De har något julkalanders erbjudande - varje dag är det 30 % på något och idag var det linnen. Hon skulle aldrig sagt det till mig! Jag hittade även två röda kuddar som jag inte kunde låta bli att köpa, har ett "thing" för kuddar. När jag flyttar hemifrån kommer det antagligen samlas på allt fler kuddar. Tänk att ha ett svart sammetsöverkast till, åh så fint! Det får bli nästa vill-ha.

  
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0