Julmys

Idag har jag haft en lugn och avkopplande söndag tillslut. Det var bara jag och mamma hemma idag, så skönt! Dagen började med att vi handlade lite och sedan blev det en efterlängtad adventsfika. Jag frossade i mig ostbricka med kex och drack en massa chai te eftersom ingen av oss är något vidare förtjust i varken lussebullar eller pepparkakor. Chai påminner mig alltid om julen - kanel, nejlika, ingefära... Loves it! Inhandlade även guldiga julkulor som jag tänkte hänga upp i mitt fönster. Jag har inget endaste julpynt i mitt rum så tänkte att det var dags att inskaffa något till mig med :) lägg märke till att jag glömt att tända det tredje ljuset... Jag hinner inte med, tiden går alldeles för fort.

Efter det blev det julbak. Nalle puh godis och knäck som är ett måste på julafton och choklad med såklart.
Undrar ni vad nalle puh godis är för någonting? Jag kommer snart slänga upp receptet, så håll utkik. Har precis provsmakat allt, nom nom. 


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0