counting down

Efter fem timmars sömn gick jag till jobbet imorse, kunde inte somna igår och vaknade flera gånger inatt. För att hålla energin uppe åt jag pepparkaksmuffins om vartannat, dålig taktik - jag vet. Jag har tjuvstartat lite i år och fick även i mig lite knäck och nalle puh godis också när jag kom hem. Det är trots allt jul en gång om året...

Efter jobbet gick jag och handlade det sista. Jag gick runt och konkade på flera tunga påsar medan jag fick gå in i båda affärerna för att hitta det jag sökte. Väl hemma slog jag mig ned i sängen och "sov" i tjugo minter. Resten av eftermiddagen har jag duschat, tvättat håret, planerat min ekonomi för januari månad, betalat vissa räkningar, målat naglarna och slått in alla julklappar. Nu är allt klart för morgondagen, så nu kan jag pusta ut och bara njuta av helgen :)

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0