shoes, shoes, shoes

Nu är mjukiskläderna på och spacklet av. Imorgon är det fredag, finally säger jag bara!

Jag har haft en underbar jul och med alldeles på tok för mycket julmat och godsaker som fortsatt nu under mellandagarna. Undrar hur många x antal kilon jag gått upp:o Efter julen vände det, inte min bästa vecka måste jag säga - en del upp och ned gångar. Den här veckan har jag jobbat, glott en ny grym serie - homeland, varit på sjukhuset, fikat alldeles för mycket skorpor med marmelad och choklad hos mormor, ikväll hann jag med en snabb middag med Elise och Sara som jag inte sett på länge - det blev suushi och efter det en sojalatte med chokladboll.

Efter jobbet drog jag till staden, ända borta i södertrakterna befann jag mig. Redan igår fick jag hem den söta asken från cooco, men till min förvåning fick jag hem FEL örhängen. Jag ringde direkt och idag fick jag pallra mig  till butiken för att byta, annars var det inte säkert att de skulle komma till nyår. Det finns en anledning till att beställa saker direkt hem till brevlådan och den anledningen är kallad bekvämlighet. Jag är inte vidare förjust i att gå runt i stan. En massa letande i butiker, trängsel med en massa folk samt stå i kö för att därefter stå i en trång, svettig provhytt med hemskt ljus.. Dessutom. Nej, någon shopping människa är jag inte på det sättet.  

Men, där befann jag mig mitt i all rea hysteri iallafall... Jag gick in på zara men vände tvärt. Jag fick iallafall med mig ett par skor som jag fångade i farten. Jag var en aning osäker först men väl hemma där jag prövade dem klickade det direkt. Såå fina!


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0