Vinter

Ligger i soffan och kurerar mig. Jag bara älskar den här tröjan som jag köpte för några månader sedan! Den passar lika bra att ha hemma i soffan som att ha ute till någon finare outfit. Jag föredrar att ha den hemma och mysa med, känns som att ha en filt omsvept över sig, så fantastiskt skön! Idag känner jag mig en aning bättre men kommer bli hemma imorgon med och vila ut ordentligt. Jag gör inte det misstaget igen och tror att jag kan jobba så visar det sig att det inte fungerar något vidare. Nu ska jag tända några ljus och fortsätta vila :) hoppas ni mår bra därute i vintermörkret! Gillar inte alls att det blir mörkt så snabbt nu, fy :(

Avslutar inlägget med att tacka lil sis som hämtade ut min iphone igår som varit på lagning, jätte glad blev jag att ha den tillbaka!

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0