Boktipset

Tyvärr hinner jag sällan ta mig tid att läsa en bok. När jag väl börjar, läser jag ett tag, sedan kan det dröja tills  jag öppnar boken igen. Blir rastlös och börjar på en ny istället. Fast ibland när jag väl hunnit läsa ut en bok brukar jag betygsätta den. Tänkte börja lägga upp det lite då och då här på bloggen också - när tiden räcker till.

Nu har jag läst Carolina Gynnings bok ego women. Jag var tvyngen att köpa tvåan eftersom jag läst hennes första bok ego girl för ett tag sedan och som jag då tyckte var grym. Dock tyckte jag inte denna bok var lika bra. Tycker Carolinas liv är kul att läsa om.  Hon sticker ut i mängden med både tankar och åsikter, det blir därför intressant att läsa om var allt det där kommer ifrån. Boken handlar om hennes liv, behöver jag säga något mer? En stark tvåa fick den!

  
                                                          

                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0