i love australia, i never want to go home

Jag tankte bara beratta att jag alskar Australien och att jag inte vill hem pa ett bra tag. Vill flytta hit, ar sa otroligt trott pa trista Sverige. Resan hit var ett helvete och jag spydde sa fort jag kom fram av nervositet. Jag avskyr verkligen att flyga. Hoppas jag kan lugna ned mig pa flyget till Thailand om nagra veckor. Just nu njuter jag bara av varmen och solen. Det finns mycket att beratta men det tar jag nar jag kommer hem :) orkar inte sitta och data norda mig pa min semester hela tiden som leila och dhani.. Annu har jag inte blivit brun, tyvarr. Jag har istallet blivit rod fast jag smorjde in mig. Ozonskiktet ar borta har sa det ar extremt viktigt. Klockan ar tva pa natten sa jag ska snart krypa till sangs, imorgon blir det bada, sola och festa!

                                                                                       aj!

                       




Kommentarer
Postat av: sara

men aaaaaaaaaaaj hjärtat!! ta hand om dig, saknar er! puss <3

2011-01-21 @ 12:23:04
URL: http://saratells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0