Kick my butt

Gick nyligen en promenad med mor min. Plusgrader ute idag, finally. Inte för att jag bryr mig, åker ju om några dagar till värmen! Leila och Danijela är med mig också, det känns bra att ta igen all missad tid. Nuförtiden hinner man inte umgås lika mycket som under gymnasiet.

Efter promenaden hann jag hälsa på lilla mormor också. Nu har jag tvätt och planering att se fram emot. Vi flyger i 14 h sedan 5 h sedan i... osv osv. Usch! Jag som avskyr att flyga. Att resa överhuvutaget är det tråkigaste jag vet. Sitta i ett tåg eller plan och inte kunna göra någonting. Vi är framme i Australien på söndag och vi åker på fredag!

Nu ska jag ta och laga riktigt god mat - kött och potatisgratäng, mumma. Ska även fundera på vad jag ska göra med skorna som jag köpte på nyår. Klacken har redan börjat förstöras lite. Lämna tillbaka eller fixa dem? Vad tycker ni?

                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0