Härligt

Låg och drog mig i sängen i en timma imorse, så skönt. Tog en promenad hem och köpte en färsk fralla påvägen, breakfast. Har tagit en lång dusch och ska snart bege mig mot centrum och byta ett par träningsskor, hoppas de finns i min storlek annars vet jag inte vad jag gör.

Jag är hemskt ledsen sara för dålig uppdatering;) ska försöka bli bättre! Har glömt skriva om hur det blev med avrensningen. I fyra dagar höll jag mig, istället för fem, dock fick en eller två eller fler kamel vara med påvägen. Jag vet inte om det påverkar avrensningen, i hope not.

Hur som haver, tänkte ta reda på lite mer fakta kring det och kanske titta förbi en hälso coach och prata om avrensning på bästa sätt, istället för att det göra det halvdant. Men, först och främst ska jag hitta ett par träningskläder och försöka få tag i en träningscoach som ska lägga upp ett schema åt mig. 

Nu måste jag fixa lite saker innan det är dags att bege sig, älskar att börja sent!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0