Äntligen fredag

Sitter i sängen och ska snart sova, ska bli såå skönt. Efter jobbet åkte jag direkt till sara där även elise befann sig, kom hem för ett tag sedan. Det blev en riktigt myskväll! Vi snackade skit och proppade i oss nötter och jordgubbar hela eftermiddagen, nom nom. Det blev en riktigt sen middag med kyckling, potatis, sallad och bearnaise sås. Kaffe och bubbelvatten på det, missbrukar verkligen mineralvatten nowadays.

Glodde lite smått på american history x, den filmen är riktigt grym. Tycker alla borde titta på den lite då och då. Nej, nu ska jag sova. Imorgon ska jag äntligen få sova ut:)

       Bjuder på ofixade mig
      

      

         

Kommentarer
Postat av: Sara

du är SÅ fin på den här bilden hjärtat!<3

2011-06-18 @ 10:43:39
URL: http://saralangoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0