Godmorning

Nästa dag hade jag planerat att ligga i sängen hela dagen och riktigt vila upp mig, stannade hemma från Norge för att kurera mig från förkylningen men kände mig genast bättre efter lite sömn. Dagen började med att jag och lillsis åt pizza i solen. Vi bestämde oss för att åka in och sätta oss på någon mysig uteservering och ta några glas vin. Sagt och gjort, vi gick hem och fixade oss lite snabbt. Först fikade vi och åt en chevre sallad på langolo för att sedan dra vidare och fira henne. Hon fick en helkväll i studentpresent eftersom jag inte hinner köpa något till henne i veckan. Efter ett tag kom Lollo och höll oss sällskap.

 

      

      Lillasyrran och Lollo för någon helg sedan.
      

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0