Hello you

Kära läsare, tänkte bara säga att jag lever - så att ni vet det. Jag har inte hört av mig på ett tag och det handlar om att jag varken har tid eller ork till att blogga just förtillfället. Kommer inte vara något vidare på att blogga denna vecka. Kanske dyker upp något blogg inlägg ändå, vem vet. Kanske om jag får lite mer respons...

Det jag gjort i veckan är gått hem och sovit direkt efter jobbet och proppat i mig glass i hopp om att bli bättre. Har fått en förkylning över mig, yuck. Ska snart krypa ned i sängen och sova lite, hoppas på att drömma bra drömmar. Var tvungen att ställa in trippen till Norge också. Vi skulle flygit på fredag morgon, men med tanke på att jag måste kurera mig över helgen blir det inget.   

Idag var det stress på jobbet, vi var dubbelt så lite personal än vanligt. Fick springa omkring och hann inte ens ta någon lunch, så proppade i mig hallongrottor istället. Hur gott är inte det? Efter jobbet satte jag mig ute i solen och åt pasta, avokado, räkor med mycket mycket skagenröra. Jag måste verkligen bli hälsosam nu. Funderar på att inte äta varken pasta, ris, potatis och bröd men vad äter man då? Sallad till allt eller? Fy, så trist.

Har hört att det rensar kroppen, tänkte därför skippa kolhydrater under fem dagar. Vad tror ni? Kom igen, snåla inte med kommentarerna.


Nej, nu måste jag sova en stund. Buona notte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0