On the balcony

Har nyss suttit på balkongen och solat - en blåbärsmuffins, kaffe, cigg och lillsis gjorde mig sällskap. Nu mår man bra. Fick även en trevlig överraskning idag, skatteåterbärgningen har kommit. Cashing! Passar perfekt i min tomma plånbok.

Har precis slängt in en tvätt och smörjt in mig med solkräm, nu blir det till att slappa. Ska nog ta en liten lur i solen, har inte blivit mycket sömn på sistone. Efter det har jag lite saker att fixa, imorgon tar syster yster studenten! Ska fixa och fräsha upp mig lite med mitt nya nagellack, en dusch osv. Det är vit rosa färg och passar perfekt till studenten, hoppas bara att jag hittar det mitt i röran. Mitt rum är i total kaos. 

Jag missar dock utspringet eftersom jag måste jobba. Det kommer vara såå mycket att göra imorgon och en massa beställningar att ta hand om, men ser faktiskt fram emot det :)

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0