Rainy day n' my birthday

Oj, vilken helg jag haft. Middagen blev lyckad igår. Kvällen fortsatte på och vid sju imorse var jag och lillsis påväg hem, hur orkar vi. Har vilat och legat i sängen i princip hela dagen. Varit på riktigt myshumör också när det bara regnar och regnar hela tiden.

Pappa kom över vid fem och senare blev det middag med familjen. Såklart beställde jag min favoriträtt, entrocote:D Till det blev det sallad med avokado, feta och tsatziki, pommes fritsen fick tyvärr inte vara med. Skippar kolhydraterna nu, men råkade visst äta en macka imorse.. Till efterrätt blev det en massa jordgubbar, nom nom.

Lollo ringde och sade att jag inte kunde sitta hemma på födelsedagen så hon insisterade på att få bjuda mig på ett glas vin och det tackade jag inte nej till:) fick även vara smakråd till en ny drink som jag fick som födelsedagsdrink:) Vi satt på en mysig uteservering med tända ljus, lyssnade på regnet och snackade skit.Tack för ikväll! Och tack ni andra för alla fina gratulationer jag fick.

Nej nu måste jag sova. Blivit många långa nätter.

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0