saturday

Det blev knappt någon sovmorgon för mig, vaknade halv nio och kunde inte somna om. Började kolla runt om någon var vaken, svaret jag fick av Danijela "är det inte lördag idag, eller drömmer jag". Ingen verkade vara vaken så tidigt, så efter en och en halvtimme lyckades jag tillsist somna om.

Efter ett tag kom lillsis hem och vi tog en promenad till centrum. Jag svängde förbi systemet och köpte lite vin, sedan blev det brunch och fika. Unnade mig en sojalatte och en hallongrotta, imorgon börjar avrensningen och då ska jag inte äta kolhydrater på fem dagar för att därefter bli nyttigare. Så njöt av den sista hallongrottan på länge..

Nu ska jag börja fixa mig, ikväll ska jag på födelsemiddag hos dalaryd och fira henne. Efter middagen ska de andra ut, tror dock att jag ska möta upp lillasyster för några glas vin och invänta min födelsedag som är imorgon, nothing special.

       Brunch
      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0