Summerburst

I sista sekund bestämde jag mig för att dra till summerburst, ville så gärna se Guetta. Jag vaknade i rätt tid tills vi skulle åka, det var bara på med kläderna, köpa mat påvägen och hämta min biljett. Väl hemma hos Danijela hann jag knappt ta en tugga av lasagnen tills taxin stod utanför. Det blev en dag i solen med musik och fullproppat med folk. Två timmar innan han skulle spela och Avicci precis skulle dra igång åkte jag hem. Hade en hejdundrades huvudvärk och kände mig helt konstig i kroppen. Missade verkligen det jag kom dit för, vilken besvikelse! Jaja, kunde knappt röra ett finger när jag kom hem så trött var jag - lade mig bara i sängen och somnade på direkten. 


           Tog denna bild från Sara, jag näst till vänster.
          

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0