Torsdags

Sade igår att jag skulle göra en uppdatering om vad jag haft för mig på senaste tiden och mycket riktigt, here you go.

Efter jobbet kom lillsis och fikade med mig, blev en massa latte och skitsnack. Långhelgen började för dem flesta, men icke för moi. Trött som jag var skulle jag hem och sova men planerna ändrade sig snabbt. Har blivit lika sprallig som jag var förut. Mötte upp Sara och vi satte oss på en uteservering och drack lite vin, sedan drog vi till smaka på stockholm och hälsade snabbt på hennes vänner. Det var olika restuaranger som hade en massa smakprover på deras mat, mycket trevligt. Tråkiga som vi var satte vi oss och åt middag på fridays istället. Det blev quasadillas med guacamole och gräddfil plus några bärs på det. Mysig kväll!

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0