Yesterday

Igår fick jag en trevlig liten överraskning på jobbet, Lollo dök nämligen upp i perfekt tid till min lunch och fick därför bli mitt lunch sällskap. Efter jobbet drog jag hem till henne och solade lite. Efter det bestämde vi oss för att dra till fågelöudde och möta upp Peder och Theo osv. Jag låg och solade medan hon badade, insane, var helt iskallt i vattnet. Inte en chans att jag skulle doppa mig frivilligt som den badkrukan jag är, även fast Lollo fixade en hel hejarklack åt mig "Kom igen Helena, kom igen Helena". Tack för den. Lollo däremot sprang in i vattnet och doppade sig gång på gång.

Efter ett tag kom dem med båten och jag var tvungen att gå till bryggan. Doppade mig till midjan tillslut efter en viss tvekan, duktigt va? Haha. Det blev en liten båtrrunda och sedan blev det middag och några öl. Vi drog till en bar och kollade matchen, 5-0, häärligt Sverige! Var tvungen att kolla på matchen, satt närmast tv:n av alla haha. Ni som känner mig vet att jag inte är något vidare förtjust i fotboll, inte alls faktiskt.

        
       Lollo vinkar hej på båten.
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0