Är usama bin ladin död?

Det är något som inte stämmer. Varför har de inga DNA bevis på att han är död? Dumpar kroppen i havet? För att de inte vill ha honom på land. Right. Jag förstår inte överhuvudtaget varför han blev skjuten. Ska inte han ha samma rättigheter som alla andra - även fast han är en hemskt vidrig människa.

Ska han inte avtjäna sitt straff i fängelset? Ska man gå runt och skjuta dem som begår brott? Jag vet, detta var ett special fall. Men, vad hände med rättigheterna? Våld föder våld..

Vad tror ni, är han verkligen död? Lite misstänksam måste man väl allt få va.


Kommentarer
Postat av: sara

Jag har tänkt EXAKT samma sak min vän. Det verkar aaaalldeles för konstigt MEN detta med att dom dumpar hans kropp i havet är inte första gången dom gör med "mäktiga men hatade människor" Varför? Jo, dom dumpade kroppen i havet för att man inte vill ha en grav för honom- en form av samlingsplats. En samlingsplats som absolut inte får finnas för den utgör hot och hans anhängare kan få för sig att "samlas där och få idéer". Nu har dom ju även DNA bevis på att det är han. Så jag tror nu att han är död- ja, men jag tror inte att det hände i veckan, jag tror att det hände innan. Jag hoppas innerligen att detta inte bara är ett trick från Obamas sida "för att få högre siffror i valet" som måååååånga säger. Jag hoppas att han är död och att dom nu snabbt som fan kan döda alla andra också!! :D Puss<3

2011-05-07 @ 01:29:02
URL: http://saralangoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0