gäsp

Vilken måndag! Min dag började halv sju och slutade halv åtta eftersom jag var barnvakt efter jobbet. Såklart har barnen sina vänner över när man är som tröttast:) tur att jag tar hand om världens gulligaste trio då.

Jag är riktigt dålig på att blogga, jag vet. Om ni kommenterar mer och visar att ni saknar mig så kanske. Nee, är såå trött. Kan knappt hålla ögonen öppna. Ska krypa till sängs och gosa in mig. Tur att jag har sovmorgon imorgon säger jag bara.

                          

                                 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh, jag vill också passa dom där små sötisarna!

2011-05-03 @ 12:06:53
URL: http://victoriafalkheden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0