Grattis lilla älskade mormor på födelsedagen!

Här kommer inlägget som skulle ha publicerats igår, ni kanske också märkte att det var något fel här på blogg.se.

Idag fyller mormor 90 år. Hennes syster Margit som jag inte träffat sedan jag var liten har åkt upp hit. Vi har fikat en massa och ätit middag. Jag har gottat mig hela helgen, måste verkligen sluta med det. Ska bli hälsosammare gällande allt. Svårt när jag älskar skräpmat och godsaker såsom pajer med vaniljsås, choklad osv. Nom, nom.

Hur som haver, haft en otroligt trevlig dag. Köpte ett jätte fint guld halsband till mormor i present, ett hjärta med stenar i. Guld ska det vara, inte silver. Mormor förtjänar det absolut bästa! Åh, vet ni vad - fick ett jätte fint halsband av hennes syster. Har faktiskt varit och tittat på ett i samma stuk. Sa att det var fint och sedan var hon så söt och gav mig det.  

Lägger upp en bild på mormor och mig samt på halsbandet hon fick. 

                

                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0