I'm so back

Imorgon är det freedag! Vad härligt hörrni. Slutar tidigt imorgon och ska sätta mig i solen på någon uteservering och pimpla vin med Lollo. Looking forward.

Idag har jag tagit tag i tvätten. Satte mig ute i solen och tog tag i lite brev och andra nödvändiga saker. Håller också på att beräkna min ekonomi denna månad. Oooh my... säger jag bara. Har inte alls varit ekonomisk, inte överhuvudtaget. Jag lägger inte ens pengarna på något såsom en fin tröja eller liknande, utan pengarna bara försvinner. Slösar pengar på skit och massa småsaker. Skärpning.

Ska snart hoppa in i duschen. En riktigt lång dusch ska det bli och sedan ska jag smörja in mig med min absoluta favorit kräm a la body shop. Måste försöka rädda den lilla brännan som återstår kvar på min hud. Efter det blir det till att möta john blund, imorgon blir det upp med tuppen.

Kommentarer
Postat av: ~ Elinemma

sv; har nog mest svart eftersom det passar till det mesta ;-)

men tack för din åsikt :-D

2011-05-19 @ 23:17:04
URL: http://bananene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0