It's a new week

Måndag idag då... Började dagen med en stadig frukost som jag skulle lagt upp imorse egentligen. Älskar min iphone och har blivit fullkomligt besatt av den MEN det går inte att blogga med den. Har lyckats med det någon enstaka gång. Jag kan endast skriva rubriken men när jag sedan går ned till denna ruta kommer inte tangentbordet upp. Förstår inte heller hur jag ska lägga upp bilder då det inte ens går att trycka på välj fil? Kan någon teknisk person hjälpa mig?

Nu ska jag dricka lite söder te och bara ta det luugnt.

                  
                     


Kommentarer
Postat av: Vickitickitoria

Hej gosen! Du går in på inställningar och letar upp någonting där det står blogga via mobilen. Sen får du ett telefonnummer som du lägger in i dina kontakter. Sen för att göra ett inlägg MMS-ar du in en bild och en text till det telefonnumret så kommer det upp på bloggen. PUSS <3

2011-05-17 @ 00:18:16
URL: http://victoriafalkheden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0