Let me do it easy for you

Vaknade klockan tre inatt. Försökte somna om, vred och vände på mig. Gav upp, gick upp och drack te istället. Klockan sex somnade jag om igen. Är hur ljust som helst ute nu så det gick bara inte att somna om. Kändes som klockan var åtta även fast den var mitt i natten.

Idag har jag vilat, läst krönikor och vilat lite till. Vill bli frisk nu. Ser vilket fint sommar väder det är därute! Jag längtar till gröna ängar, picknickar, grillningar, sena kvällspromenader och mysiga uteserveringar. Mja, ni vet :)

Den här somarn kan bara bli bättre! I can feel it!
                                 
                                      
                            
              
               Thailand.




                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0