Mää

Nu får jag inte vistas i solen heller pågrund av allergin :( määh. Jag som hade tänkt att sitta ute och sola på balkongen åtminstone. Nu får jag och mitt likbleka ansikte sitta inne istället, måste införskaffa brun utan sol nununu. Min bränna i ansiktet har helt försvunnit sedan jag var utomlands.

Det är ju så fint väder därute. Börjar tröttna på att ligga inne även fast jag är så trött så och lite smått konstig i huvudet av medicinen.

Jag ska försöka göra det bästa av situationen och sätta på solsidan säsong 1 istället och inte tänka på att det är sommar väder därute. Det är ju hemskt att jag inte sett säsong 2 än... Måste fixas.
                      
                       
                        


Kommentarer
Postat av: Rylie6100

Nice site, welcome to my

2011-06-17 @ 08:45:24
URL: http://rylie6100.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0